Черкаський центр зайнятості

Черкаський обласний центр зайнятості

Асоціації міст України

Як оформити новий паспорт у формі ІД-картки замість втраченого.

Паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України.

Паспорт виготовляється у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, особам, які не досягли 18-річного віку – на 4 роки,  а особам, які досягли 18-річного віку – на кожні 10 років.

Що ж робити, якщо Ви втратили паспорт громадянина України?

Вам необхідно звернутися до підрозділу міграційної служби для оформлення нового паспорта громадянина України у вигляді ІД-картки.

Відвідати підрозділ міграційної служби для оформлення паспорта громадянина України у формі картки замість втраченого маєте змогу за допомогою сервісу «Електронна черга», запис до якої можна здійснити трьома способами:

1) через термінал у підрозділі на попередній запис, отримавши талон із датою та часом прийому, прізвищем та ініціалами суб’єкта отримання послуги;

2) через термінал у підрозділі у поточну чергу протягом дня;

3) через онлайн-сервіс на сайті ДМС, заповнивши форму дотримуючись підказок. Після успішного виконання 4 кроків, які містить форма, надійде смс-повідомлення з обраною датою та часом відвідання міграційної служби.

За 20 робочих днів отримаєте виготовлений біометричний документ, готовність якого можна відслідкувати за допомогою онлайн-сервісів ДМС «Перевірка стану оформлення документів» (https://dmsu.gov.ua/services/docstate.html) або Чат-бота у Viber чи Telegram (посилання доступні на сайті ДМС − https://dmsu.gov.ua/).

Для оформлення паспорта замість втраченого або викраденого заявник подає такі документи:

1) заяву встановленого МВС зразка про втрату або викрадення паспорта зразка 1994 року;

2) витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (у разі викрадення паспорта на території України);

3) посвідчення про взяття на облік бездомних осіб (для бездомних осіб);

4) довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб);

5) рішення суду про встановлення особи (для осіб, яких не було встановлено за результатами проведення процедури встановлення особи);

6) документ, що посвідчує особу законного представника/ уповноваженої особи, та документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника/уповноваженої особи;

7) документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, або оригінал документа про звільнення від його сплати;

8) документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія та у паспорт (за наявності таких документів):

про місце проживання — довідку органу реєстрації встановленого зразка;

про народження дітей — свідоцтва про народження дітей;

про шлюб і розірвання шлюбу — свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;

про зміну імені — свідоцтво про зміну імені, свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;

довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків  або повідомлення про відмову від його прийняття.

Додаткова інформація за телефонами Соснівського РВ у м. Черкаси ‒ (0472) 63-74-55 та «гарячої» лінії Управління ДМС України в Черкаській області ‒ (0472) 54-09-60.

Нагадуємо, Соснівський відділ у місті Черкаси Управління ДМС у Черкаській області знаходиться за адресою: м. Черкаси, вул. Смілянська, 116.

 

 

Соснівський відділ у м.Черкаси

Управління ДМС у Черкаській області